Friday, January 29, 2010

Diari kehidupan 36


Bismillahirrahmanirahim
30 Januari 2010 ( Sabtu)
Assalamualaikum

hai pengembara blog saya? terima kasih kerana masih mengembara di blog saya ini. sekarang ni, saya tengah mengembara di blog orang lain. petang nanti saya akan mengembara di laluan manusia pula. ya, maknanya saya akan balik ke kota metropolitan. biasalah tugas ini diamanahkan oleh saya tiap bulan. pukul 4 petang saya akan bergerak dari kolej yang saya sayang ini ke KL.

kepada kawan-kawan saya, ada banyak perhiasan yang akan memengamit mata anda setelah saya balik dari sana. Insya Allah. tidak apa, jangan risau, harganya boleh dirunding! malam tadi saya pergi rumah Fiza, tingkat 5. kami berborak-borak sampai pukul 11. dia menhidangkan makanan untuk saya sekali dengan air milo. saya pun apalagi, pantang disua. tiada malu-malu. tiada segan-segan tapi adalah sikit.

lepas tu saya pergi rumah shida dan maini. kemudian ke rumah anie. kemudian balik rumah untuk tidur. sebelum tidur tu saya baca novel saya dulu (sekarang ni novel saya ni dah saya print). ketawa saya seorang bila membacanya. yelah, macam mana saya boleh hasilkan novel yang ikut suka hati saya saja bila menulisnya. bayangkan, kalau saya hantar novel saya ni kat penerbitan, baru satu peringkat penapisan dah direject.

kepada kawan-kawan saya yang ingin sekali membaca novel saya ni. silalah datang ke rumah bila-bila masa saja. takut nak bawa tempat korang sebab takut dirompak novel saya ni. mungkinlah kan. mana ada betul. kalau betul pula.Nauzubillah.


baiklah, sampai sini sahaja yang dapat saya kongsikan. sampai jumpa lagi wahai diri dan anda semua. salam....Hanako

No comments:

Post a Comment