Wednesday, October 28, 2009

Diari Kehidupan 24

Bismillahirrahmanirahim...

hari ini 29 Oktober 2009 (Khamis), sekali lagi saya dilanda bencana tsunami yang meragut seluruh otak yang tidak seberapa ini. bencana ini bukanlah meragut nyawa tapi meragut akal dan fikiran penduduk Kolej Harun Aminurrashid dan seluruh warga UPSI. apa lagi kalau bukan badai exam sudah mula melanda....minggu ni ulangkaji, minggu depan exam mula. haiiii, badan....doakan kami semua agar berjaya mengharungi badai dan merenangi tsunami ini k. Amin...semoga Allah perkenankannya.

ai tapi kan sujana, kenapa ko masih terconggak kat blog ko ni...ko tidak ulangkaji ekkkk....ni fikiran saya ni yang kata, mengada-ngada pula fikiran saya ni. sekali saya tutup suis kang....

oi, otak, akal, fikiran, korang dengar sini,saya duduk kat blog ni nak update diari hidup saya yang terbaru....suka hati sayalah nak buat apa....bukannya saya tak ulangkaji pun...exam dah nak sampai brooo, siapa tak takut....lagipun saya update ni sekejap je....10 minit dah....ok, so jangan korang semua cuba-cuba mengatakan yang bukan-bukan kat saya. sekali lempang kang.....terbaring korang kat longkang...ehhh, lupa sekali ngan saya sebab saya kan tuan mereka...

baiklah, untuk kali ini saya ingin mengucapkan selamat menempuh peperiksaan kepada anda yang pernah melayari blog saya, tak kira dia tu pelajar sekolah rendah atau menengah ke, pelajar kolej ke, asrama penuh ke, matrik ke, tingkatan 6 ke atau pengajian tinggi dan sedang menjalani peperiksaan, semoga anda semua berjaya dalam menghadapinya...Amin.

untuk pelajar UPSI semua selamat mengharungi lautan ilmu dan badai exam k....bagi kos pend. Sastera Sem 7, 5, 3 dan 1, selamat bertarung dan selamat menempuh kejayaan... untuk diri saya juga...semoga berjaya...Amin.... ingat...USAHA dan DOA adalah petua kepada kejayaan di dunia dan akhirat.ingat tu...

hari ini saya tak ke mana-mana, berkurung di bilik....makan apa yang ada. jadi tak adalah cerita terbaru buat saya. oh ya, lupa pula, sama-samalah kita berdoa agar Allah berikan kita kesihatan yang baik sepanjang exam berlangsung....Amin...

untuk itu saya akhirin diari ini dengan ucapan salam untuk diri saya dan anda semua.....salam...Hanako

1 comment:

  1. Su... Good Luck for ur exam.. do ur best ..
    SEMENTA BOLEH BAH !!!

    ReplyDelete