Monday, February 8, 2010

Diari Kehidupan 38

Bismillahirahmanirahim
8 febuari 2010 (Isnin)

Assalamualaikum
hari ini saya bangun awal. pukul 11 saya pergi kuliah sejarah saya (kursus minor)yang bertempat di DKB. sampai di sana saya diberitahu yang kuliah batal. apalagi, saya baliklah. kemudian jam 2 saya dengan Wani pergi kelas kaedah penyelidikan pula di bilik pensyarah saya. saya hanya seorang ambil kursus ni tapi kawan saya tu nak ikut sama, jadi saya pun ajaklah. lagipun pensyarah saya tak kisah. kalau saya bawa tujuh orang pun dia tak kisah sebab ini berkaitan dengan tesis saya semester depan.

jam 4 kuliah itu habis. jam lima pula saya ada latihan.....untuk kelab saya. sibuk sangatlah juga. jam 6.48 petang latihan itu tamat dan saya balik ke kolej. singgah di kafe untuk beli nasi goreng ikan masin. sedap!!!!

malam ni pula saya buat drama radio untuk pertandingan drama radio. untuk menyertai pertandingan itu, saya perlu buat 12 drama pelbagai isu. sekarang ni baru dua buah saya buat. masa-masa lain dihabiskan untuk melihat internet. emm, esok ada kuliah lagi jam 11 pagi. juga sejarah.

hmm, sudah lewat malam rupanya. saya akhiri diari kehidupan saya sampai sini. lain kali saya akan sambung. salam dariku untuk diri sendiri dan anda, para pengembara blog saya. salam...Hanako

No comments:

Post a Comment