Monday, November 16, 2009

Diari kehidupan 28

bismillahirahmanirrahim

hari ini 17 nov 2009 (selasa)

saya bangun awal, pukul 5.37 am, Allah kejutkan saya untuk menunaikan kewajipan.rasanya inilah kali pertama saya bangun seawal yang mungkin . selalunya saya bangun dan tidur balik hingga jam 6 tapi hari ini saya tak tidur semula. lepas solat, saya terus buka laptop.

tapi saya tahu nanti pukul 10 pagi ke atau pukul 11, mesti mata ni dah nak mengantuk balik. hmmm, tak naklah macam tu kan. semalam adalah hari terakhir saya untuk menjalani peperiksaan semester ni. hari ni kira mau balik di KL lah.

sedih juga bila mengingatkan tentang perpisahan dengan kawan-kawan seperjuangan semester 7 kos At 01 ni. tapi apa boleh buat kan. jika Allah Kata berpisahlah kamu, pasti akan terjadinya perpisahan. ada hikmah di sebaliknya tu.

mula semester depan saya akan menjalani kehidupan ini tanpa kawan-kawan semseter 7 yang saya sayang ini. moga mereka tidak akan lupakan saya. kalau mereka lupakan pun tak apa, yang penting saya tak akan lupakan mereka.

hmmm, rasa macam nak tidur je ni. baru pukul 8.25 am, ada masa berapa jam lagi untuk saya menghadapi sebuah perjalanan yang pendek atau panjang. rasa mahu tidur lah. hah, kan saya dah agak dah, saya pasti nak tidur lagi.

bah, sampai sini sajalah ya. moga jumpa lagi di diari yang lain, salam dariku untuk diri dan anda semua....salam....Hanako.

No comments:

Post a Comment