Saturday, November 14, 2009

Diari kehidupan 27

Bismillahirrahmanirahim..
14 nov 2009 ( Sabtu)

hari isnin depan tinggal satu kertas lagi untuk saya menghadapi peperiksaan. tinggal kertas peperiksaan Sejarah Malaysia 1800-1900. hmm, moga tiada halangan untuk saya menghadapinya. Insya Allah.

kemudian 17 atau 18 november saya akan balik kat Kl. mungkin blog saya ini tidak akan berfungsi sepanjang dua bulan cuti ini. tengoklah nanti kalau ada wireless di rumah. kalau ada Insya Allah saya akan mengupdate blog ini.

hari ini saya tidak ke mana-mana. saya hanya duduk di rumah menelaah buku nota untuk persediaan peperiksaan nanti. tapi masa ini saya menghadap blog...mengupdate blog saya sebelum saya meninggalkan kolej kolej indah warga ceria ini.

esok saya akan upgrading di bawah kelab di pekan. petang esok. kalau tiada aral melintang, saya akan naik satu lagi belt esok. Insya Allah.

petang ni hujan. kalau nak pergi jogging pun tak jadi. lagipun kasut saya dah saya simpan di rumah kawan. alamatnya sepanjang minggu ni dan minggu depan saya tak akan pergi jogging.

uhhh, bila fikir-fikir balik sem depan, saya jogging seorang jelah. kawan saya yang selalu jogging dengan saya dah tak ada. tak ada di sini lagi. dia akan menjalani praktikum semester depan.

saya juga ada seorang kawan yang selalu juga jogging bersama saya semester lalu tapi kurang aktif semester ni tapi mahukah dia nak jogging semester depan. emm, tak apalah, saya akan memujukknya nanti.

masa saya mengupdate bloh ni, hujan petang masih turun dengan lebat. teringat pula kenangan lama saya. kenangan yang kadang-kadang menguji minda untuk menginggat kembali.

hmmm, oklah, rasanya ini saja yang boleh saya kongsikan buat anda dan diri saya. sampai jumpa lagi, salam... Hanako.

No comments:

Post a Comment