Wednesday, December 2, 2009

Diari Kehidupan 29

Bismillahirrahmanirahim
3 Disember 2009 (Khamis)

salam, selamat berjumpa lagi, hari ini hari khamis atau kalau bangsa saya panggil hari empat. hari selasa lalu ada kenduri di rumah. kenduri korban. hmmm...nasib baiklah ada wireless. dapatlah update blog saya. hari sabtu ni saya n keluarga saya akan pergi ke kedah. bukan melancong tapi kerana menghadiri perkhawinan abang saya. kad jemputan memang ada.

hmmm...amacam ngan kawan-kawan saya ya..moga mereka sentiasa diberkati oleh Allah. sekarang saya duduk di rumah saja. kalau bosan saya akan pergi kedai beli majalah. majalah yang bermanfaat seperti mastika, variasi dan hidayah. ada guna majalah ni. siapa bilang tak ada. kebanyakan manusia menyatakan majalah seperti ini tiada faedah tapi bagi saya ada banyak faedahnya. antaranya kita akan dapat muhasabah diri setelah membaca cerita yang terdapat di dalamnya.

emmm, rasanya tiada apa yang boleh saya coretkan di sini. sampai jumpa lagi wahai diri dan anda semua. salam....Hanako

1 comment:

  1. Rajin ba kau .. bagus lah baca majalah ilmiah ..sumber ilmu ba!! .. cgu minat baca Dewan Sastera ... banyak hal ehwal sastera di dalamnya ....

    ReplyDelete