Thursday, July 28, 2011

Sejarah Paling Sejarah dari semua sejarah di dunia ini ( Post Istimewa)

Bismillahirrahmanirahim

Assalamualaikum

Akhirnya sampai juga tangan ini melakar pena dan mencerna akal untuk menulis semula kisah saya dan hari bersejarah saya iaitu Konvokesyen pada hari selasa lepas (26 Julai 2011).

kali ini post atau entry saya kali ini adalah untuk mengucapkan jutaan terima kasih kepada orang-orang yang sangat istimewa di hati saya. Alhamdulillah, Syukur ke Hadarat Illahi kerana dengan Rahmat-Nya maka saya berjaya memperolehi kejayaan yang diidam-idamkan oleh semua manusia di dunia ini. Untuk itu...

Jutaan Terima kasih ku ucapkan kepada keluargaku = Ayah (Appa), Ibu (Amma), Mama (Mama tiriku), Kakak-kakakku, abang-abangku, adik-adikku, saudara-saudaraku. pengorbanan kalian sangat berharga buatku dan akan ku kenang selamanya. Semoga kalian akan sentiasa berada di bawah payung rahmat Illahi dan selamat di dunia dan akhirat. Amin...

Jutaan Terima kasih juga ku tujukan kepada Guru-guruku (sesiapa sahaja yang pernah mengajar saya=guru sekolah, pensyarah, dan insan lain yang pernah mengajar saya untuk menimba ilmu sebaik mungkin). semoga kalian sentiasa berada di bawah payung rahmat Illahi dan selamat di dunia dan akhirat. sesungguhnya kalian adalah guru yang terbaik dalam hidupku.Amin...

Jutaan terima kasih juga kepada sahabat-sahabatku yang bersusah-payah membantu saya dalam menjalani hidup sebagai seorang Hamba dan Khalifah di bumi ini. semoga kalian selamat di dunia dan akhirat. Amin...

Rasanya ingin sahaja air mata ini menitis ke bumi Illahi ini apabila mengingatkan saya bahawa akhirnya saya berjaya mengenggam segulung Ijazah. Insya ALlah, kejayaan hari ini akan menjadi perintis untuk saya berjaya dalam bidang lain. Insya ALlah, saya akan terus mencintai ilmu. mencintainya sepenuh hati. Insya ALlah.

Dayung perahu tujuh haluan,
membawa rokok bersama rempah,
jika ilmu tidak diamalkan,
ibarat pokok tidak berbuah.

Dari saya,

Sujana Kondorid...

No comments:

Post a Comment