Sunday, July 24, 2011

Kenapa dengan saya?

Bismillahirrahmanirahim

Assalamualaikum
hai pengembara blog saya? masih di situ ke? menjalani kehidupan ini? hari ini saya terbangun jam 2. 45 pagi gara-gara mimpi yang sangat menyedihkan. tak apa, tak yah cerita sebab memang saya tak akan bercerita tentangnya.

apa yang mahu saya katakan di sini. baca punya baca punya baca kenapa dengan saya? saya ni kenapa? dah nak mengembara jauh ke alam lain ke? tak, saya bukan nak pergi mengembara tapi saya mahu mencari sesuatu kenapa dengan saya. saya seperti kehilangan sesuatu.

hilang ditelan arus masa. hilang ditelan arus kemodenan. di mana diri saya yang dahulu. di mana visi dan misi hidup saya padahal sebelum pergi ke sini saya sudah sematkan dan ikatkan kuat-kuat bahawa mahu mencapai visi dan misi saya sebelum mencapai yang lain.tapi sekarang kenapa dengan saya?

hmmm, tak apalah, anda semua mungkin tidak tahu. tak apa. saya tak akan menceritakannya kerana anda memang tak nak tahu dan nak tahu. salam kepada diri sendiri dan anda semua...salam

No comments:

Post a Comment