Tuesday, July 26, 2011

Sejarah yang paling bersejarah dari semua sejarah di dunia ini

Bismillahirrahmanirahim

Assalamualaikum wahai pengembara blog saya.

Alhamdulillah, hari ini adalah hari terakhir saya sebagai mahasiswi dan graduan dan hari pertama saya menjadi ahli Alumnai UPSI. gembira itu memang ada. bangga kerana akhirnya saya dapat menghabiskan pengajian di universiti yang terbilang ini setelah bertahun-tahun mengharungi cabaran untuk fizikal, otak dan rohani saya di sini.

tambah mengembirakan saya apabila ada sahabat-sahabat jauh dan dekat yang berada di sisi saya walaupun sedih apabila keluargaku tidak dapat datang kerana masalah yang tak dapat dielakkan. tambah mengembirakan saya dan membuatkan saya terkejut serta semacam tak percaya apabila aku mendapat bunga hidup dari pihak pengurusan SKIM Kolej Harun Aminurrashid UPSI.

terima kasih bagi sesiapa yang terlibat dalam memberikan saya hadiah bunga itu. terima kasih juga kepada kawan-kawan dan sesiapa yang terlibat dalam mengambil gambar saya setelah habis konvokesyen ke-13 ini. juga saya ucapkan terima kasih kepada sahabat-sahabat sekerja saya iaitu SKIM KHAR kerana menyaksikan siaran secara langsung ketika konvokesyen itu berlangsung termasuk memberikan sorakan yang gemuruh tatkala tiba giliran saya mengambil ijazah walaupun kalian hanya melihatnya di pejabat. saya hargai pengorbanan dan penghargaan kalian semua.

1 SKIM @ One SKIM (Syitah, Iza, Ain, Wee, Tini, Salwa, Azron, Khairul, Zul, Fizan, Randy, Amirul, Francis dan Joo Lazuardi)

One STAF (Puan Akma, Kak Rina, Kak Lin, en. Amin, en. Ayub dan en. Haris)

TERIMA KASIH SEMUA YE...YE...YE...YE...

salam,

Dari saya...Sujana Kondorid

No comments:

Post a Comment