Saturday, December 26, 2009

Diari kehidupan 30

Bismillahirrahmanirahim
Assalamualaikum Wkt

hai pengembara blog saya. akhirnya ada juga masa terluang untuk saya menulis diari kehidupan 30 ini. sekarang ini saya sudah sampai di Tanjung Malim iaitu di kediaman Upsi saya iaitu Khar. hari ini 27 Disember 2009, saya bangun tidur pukul 7 dan bersiap kemudian sampai di pudu raya jam 9 pagi. pukul 10 pagi saya bertolak dari Kl ke Tanjung Malim dan sampai di Khar jam 11. rasa penat mencengkam jiwa tapi anehnya mata ini tidak mahu terpejam.

sebelum bertolak sempat juga saya menapau sepotong kek biskut untuk makanan saya. alangkahnya gembiranya hati ini tatkala sampai ke destinasi. kerinduan terhadap Khar amat menyentak jiwa. mahu rasanya saya bersorak kegembiraan seperti anak kecil tetapi bila memikirkan yang saya ni dah dewasa saya batalkan hasrat itu. tidak sabar rasanya saya mahu berjumpa dengan kawan-kawan.

bercerita pasal roomate saya yang baru, namanya Suraya. saya panggil Su.semester 6 dan kos Pendidikan Moral. seronok berjumpa dengannya. mesra. eh, perut ni dah laparlah tapi malas nak turun. petang-petang nantilah baru turun. barang pun belum kemas lagi.

baiklah sampai sini saja Diari kehidupan saya kali ini. sampai jumpa lagi wahai diri dan anda semua. salam....Hanako.

No comments:

Post a Comment