Monday, December 14, 2009

secebis bicara

salam, hai, dah lama rupanya saya tak jengguk blog saya ni. biasalah bercuti sakan. apa khabar pengembara blog saya? harap anda masih mengembara dalam blog saya ni. Insya Allah, tak lama lagi saya akan menyambung diari kehidupan saya yang ke 30 dan bicara-bicara lain lepas cuti Internet ni. lagipun saya kat sini tak boleh lama-lama. ini bukan komputer saya. kalau komputer saya bolehlah saya lama-lama. tapi orang lain punya.

Ish...ini pun kena cakap kah. sujana...sujana....emmm, saya saja nak jenguk blog saya ni kerana kerinduan yang memanjang terhadapnya. oh ya, tak lama lagi saya akan balik ke kampus pada 27 hb disember. harap saya akan selamat sampai di sana. esok kenduri doa selamat untuk majlis khatan anak buah saya pada 16 hb disember ni.

selamat tahun baru saya ucapkan kepada seluruh rakyat dunia untuk tahun ini. moga azam sentiasa ada iaitu untuk menjadi insan yang lebih baik dari sebelumnya. saya juga tidak terkecuali. sama-samalah kita berdoa semoga kita mendapat peluang untuk menjadi insan yang soleh.

ingatlah satu perkara sebelum satu perkara iaitu hidup sebelum mati. malam ni sambil tengok blog saya tengok bola sepak sukan sea Malaysia lawan Loas. buat masa ni malaysia dah gol 3 gol manakala Loas 1. nanti tengok gusti pula. biasalah peminat gusti. kalau orang cakap dont try at home, nanti saya try kat luar.

baiklah, rasanya sampai kat sini je lah bicara saya. sampai jumpa lagi untuk diri dan anda semua. maaf salah dan silap. salam....Hanako

No comments:

Post a Comment