Monday, February 22, 2016

Terima Kasih Sahabat



Ingat saya lagi? Nama saya...JOHN, :-)

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum sahabat sekalian…

Hari ini tiba-tiba teringat kenangan semasa menjadi skim KHAR dahulu. Teringat  kawan-kawan seperjuangan saya. Detik demi detik, masa demi masa, hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan dan tahun demi tahun, semuanya berlalu meninggalkan seribu kenangan manis saat bersama dengan rakan-rakan seperjuangan.

Sekarang tahun 2016, bermakna sudah masuk lima tahun saya meninggalkan Kolej KHAR sekaligus meninggalkan pekerjaan sampingan saya iaitu Skim suatu masa dulu. Dulu merekalah yang menjadi kebahagiaan saya. Banyak aktiviti yang dilakukan untuk menghilangkan tekanan kerja. Kadang-kadang teringat gelagat mereka yang menghiburkan saya. Bila tengok balik gambar-gambar skim dulu, saya tersenyum sendirian. Dalam tersenyum tersimpan seribu erti. Rindu? Ya rindu itu sentiasa bersama. Rindu bersama mereka, menikmati kehidupan sebagai SKIM KHAR yang serba boleh!


Rindu juga dengan mereka sekarang. Sekarang semuanya menjalani hidup masing-masing. Ada yang sudah berkeluarga, ada yang masih bujang. Terkadang, mahu sahaja saya kembali ke zaman itu. Kepada sahabat-sahabat SKIM saya, terima kasih kerana hadir dalam hidup ini. Terima kasih kerana membahagiakan saya. Saya tak akan pernah lupakan kalian. Kalian sentiasa ada di hati saya. Selalu ada, selamanya. Mohon maafkan saya sekiranya ada kesilapan dan kesalahan saya sepanjang bersama kalian. Terima kasih SAHABAT….Sujana Kondorid

No comments:

Post a Comment