Wednesday, August 11, 2010

Diari Kehidupan 55

Bismillahirrahmanirahim
12 Ogos 2010 ( Khamis )

Assalamualaikum, wahai pengembara blog saya...
apa khabar anda semua. dah lama saya tak menulis di sini. maafkan saya. sempena bulan Ramadhan ini, saya mengucapkan selamat menyambut bulan ramadhan kepada para pengunjung blog saya yang beragam islam. moga ramadhan kali ini diberkati oleh ALlah S.W.T.

baiklah, biarlah saya bercerita serba sedikit tentang perjalanan hidup saya beberapa hari ini. hari ahad, saya pergi ke rumah mak angkat saya di Trolak bersama-sama dengan sahabat baik saya. ingatkan nak pakai motor rupanya bas. dahlah baju saya baju t-shirt lengan panjang dan seluar treksuit sahaja. lepas tu selipar jepun pula. alaa, selipar jepun yang cantik lah. bukan selipar tandas tu. tapi tak apalah, buat muka selamba. selepas tu esoknya hari isnin, pagi-pagi lagi pergi ke penerbitan di KL bersama-sama dengan pensyarah Dr. Talib Samat.

naik kereta apa? hmm, pakai van lerrrr. sepanjang perjalanan seronok sangat sebabmnya tak ada ikon, ikonnya adalah sangkakala yang ditiup oleh malaikat israfil. segar sepanjang masa. sampai di sana singgah sebentar di DBP kemudian meneruskan perjalanan. sampampainya kami, kami disambut oleh pengurusnya dan apalagi, berboraklah. tak sempat nak tengok bilik-bilik tempat penerbitan sebuah buku.

selepas itu kami balik ikut hulu yam dan sampai di kolej pukul 10 malam. apalagi, lepas mandi dan sembahyang terus tidur. zzzzzzzzzzzzhmm, baiklah sampai di sini je Diari kehidupan saya yang boleh saya kongsikan kepada anda semua. salam kepada diri dan anda semua. salam...Hanako

No comments:

Post a Comment