Saturday, May 15, 2010

Diari kehidupan 50

Bismillahirahmanirahim
16 mei 2010 (Ahad)

Assalamualaikum
hai pengembara blog saya. terima kasih kerana mengembara di blog saya. hari ini adalah hari ahad. semalam hari sabtu. dua hari saya tak kerja. biasalah cuti. nak kerja apanya kan. duduk di rumah jelah masa hujung minggu ni. esok pula sambung kerja sampai hari Jumaat. nak buat macam mana kan.

sepanjang cuti semester ni tak ada perancangan lagilah buat masa ni. tapi dalam kepala saya saya dah rancang nak menulis. tapi tak tahulah bila masanya. kurang idea nak menulis pula kali ni. emm, tak apalah. Insya Allah saya pasti akan menulis juga. oh ya kalau anda semua mahu baca hasil tulisan saya pergila di penulisan2u. di situ ada 6 buah karya saya. tajuknya ni:

Gelombang04
Air mata Ibu
Bicara Gunung dan Bukit
Ilham oh Ilham
Kehilangan
Hidayah

bacalah jika anda mahu membacanya

nama pena saya pula: S. Hana AK

hmm sebenarnya nak promosi skit. biasalah kan.

baiklah, sampai sini saja diari hari ini. sampai jumpa lagi wahai diri dan anda semua. salam....Hanako

No comments:

Post a Comment