Monday, May 3, 2010

Diari Kehidupan 47

Bismillahirahmanirrahim
3 Mei 2010 (Isnin)

Assalamualaikum
Alhamdulillah, akhirnya berakhir juga pertarungan saya dalam lautan ujian yang diberikan oleh manusia kepada saya. ia tak lain tak bukan ialah peperiksaan yang saya jalani selama seminggu lebih yang bermula pada 23 April 2010 dan berakhir pada hari ini. syukur pada Allah Yang Maha Pemurah dan Maha Penyayang.

kepada-Nya tempatku mencari keredhaan dan kepada-Nya aku berserah. saya sudah melakukan apa yang terdaya. saya sudah melakukan yang terbaik dan saya akan Redha dengan apa juga yang Allah takdirkan untuk saya setelah keputusannya keluar nanti.

seminggu dua ni kawan-kawan asyik bercakap tentang balik kampung. saya pun tak terkecuali mereka tanya. dan jawapan saya tetap sama.
" saya tak akan balik....kampung di Sabah."
kepada kawan-kawan saya, hati-hati balik kampung ya. baca bismillah bila naik bas atau berdoalah pada Allah agar kamu semua terselamat daripada sebarang musibah.

hmm, ku akhiri diari ini dengan lafaz assalamualaikum pada kawan-kawan dan pengembara blog yang saya kasihi. salam pada diri dan anda semua. salam...Hanako

No comments:

Post a Comment