Saturday, October 30, 2010

Sekadar coretan

Bismillahirrahmanirrahim
30 oktober 2020 (sabtu)

Assalamualaikum
hai apa khabar pengembara blog saya. harap anda semua berasa gembira dengan kehidupan sekarang. rupanya dah lama saya tak berkongsi kisah hidup saya dengan anda semua kan.

sebenarnya, hidup saya sehari-hari adalah seperti hidup seorang pelajar di IPTA juga. kuliah, kuliah dan kuliah. tetapi sekarang kuliah dah habis jadi tinggal menunggu peperiksaan sahaja.

sekarang ni, saya tak tahu apa perancangan saya di masa lapang. cuma sepanjang cuti peperiksaan ni, saya akan berkerja di kolej saya selama tiga minggu. jadi rasanya saya tak akan balik kampung dan di rum,ah saudara mara saya.

hmmm, rasanya saya tak ada apa nak katakan jadi saya minta diri dulu ye. salam wahai diri dan anda semua. salam...Hanako

No comments:

Post a Comment