Wednesday, October 13, 2010

Diari kehidupan 59

Bismillahirahmanirahim
14 Oktober 2010 (Khamis)

Assalamualaikum
hai pengembara blog saya? apa khabar? sihat ke? maafkan saya kerana sudah lama tidak mengirim dan memasukkan post terbaru kat dalam blog saya ini. ada yang tertunggu-tunggu tak? kalau ada minta maaf. kalau tak ada minta maaf juga.

hmm, nak dengar cerita saya semalam? bukan hari ini tau tapi semalam. sebelum tu saya ucapkan tahniah kepada rakan-rakan saya, Graduan Pendidikan Kesusasteraan Melayu (AT01) UPSI yang telah berjaya mengenggam segulung Ijazah Sarjana Muda Kepujian pada 13 Oktober 2010 yang berlangsung di Dewan SITC, UPSI. saya tumpang gebira dengan kejayaan anda semua.

kepada Jessica, Mira, dan Florina rakan saya ketika dalam semester satu dan dua, tahniah juga saya ucapkan. kepada rakan-rakan saya yang lain iaitu Asuani, Aniza, Khairul, Zulhelmi, Shah Reza, Robani, Angnes dan yang lainnya tahniah. Insya Allah, suatu hari nanti bila tiba saatnya, saya pasti akan menjejak kamu semua.

sebenarnya, saya terharu dan sedih tambah gembira dengan kejayaan mereka. semalam pun, ketika pergi ke konvo tu, saya terpaksa menahan air mata saya melihat kegembiraan mereka semua. saat yang paling gembira bagi mereka. bagi saya pula, saat yang paling mengembirakan ialah, saya dapat berjumpa dengan rakan-rakan saya ini setelah setahun tidak berjumpa. adakah ini adalah hari terakhir kami berjumpa. saya tak tahu dan tak pernah akan tahu. moga Allah s.w.t akan pertemukan saya dengan mereka suatu hari nanti. Insya ALlah, jika panjang umur.

sempat bergambar dengan beberapa rakan, sempat bergambar dengan memakai jubah, malu sebenarnya tapi tahan je...balik lah, ini sahaja diari kehidupan saya hari ini, salam wahai diri dan anda semua. salam...Hanako

No comments:

Post a Comment