Tuesday, July 27, 2010

Diari kehidupan 54

Bismillahirahmanirahim
28 07 2010 ( Selasa)

Assalamualaikum wahai pengembara blog saya? sudah lama saya tak masukkan entry yang terbaru di sini. sebenarnya sepanjang ketiadaan maklumat terbaru ini, saya telah mengikuti beberapa aktiviti sehingga tiada tiada semangat untuk melakarnya dalam blog saya ini.

aktiviti pertama saya ialah pada hari jumaat hingga ahad minggu lalu iaitu baru-baru ni saya telah pergi ke Teluk Senangin Lumit Perak untuk seminar bagi kursus program saya. bukan saya seorangtapi ramai lagi yang pergi mengikut semester...

kemudian hari isnin pula, saya dan kawan-kawan yang lain pergi berkelah di Sg Samak yang terletak tidak jauhdari kolej kediaman saya. kerana keletihan, maka inilah jadinya. namun mungkin tak ada yang tertunggu-tunggu bukan? Insya Allah, semester ni adalah sem akhir saya di sini sebelum menjejak ke bangku sekolah.

hmmm, rasanya itu sahaja yang boleh saya kongsikan buat anda semua. tentang gambar-gambar saya yang diambil sepanjang aktiviti sem ni, saya akan postkan kemudian.Insya Allah. baiklah, sampai di sini saja pertemuan kita buat anda dan diri sendiri. salam...Hanako

No comments:

Post a Comment