Wednesday, July 4, 2018

Sepatah Dua Kata Dari Admin


Bismillahirahmanirrahim

Assalamualaikum dan selamat sejahtera sahabat semua. Semoga kita semua berada dalam lindungan dan rahmat-Nya. 

Sahabat, sungguh, agak lama juga saya meminggirkan diri dari laman ini. Jika adapun hanya sekali-sekala. Kehidupan harian telah melupakan saya sebentar untuk menziarahi dan menitip sepatah dua kata buat kalian semua. Sebenarnya saya tidak hilangkan diri cuma saya lebih kerap atau aktif dalam laman sosial saya yang lain. 

Jika ada yang sudi membaca kiriman saya ataupun sekadar singgah ataupun sudi menjadi sahabat saya, kalian boleh layari laman Facebook saya iaitu ' Sujana Kondorid ' dan Instagram saya ' sujana1407'. Semoga ikatan persahabatan kita bertambah erat dan mendapat keredaan daripada-Nya. Insya Allah, aminn

- Carilah sesuatu yang luar biasa daripada kata-kata saya yang biasa-biasa ini. -

# Fb...Sujana Kondorid
# Insta...sujana1407

No comments:

Post a Comment