Monday, June 6, 2011

Terima Kasih Teman

Terima Kasih Teman
kerana memberikan aku sahabat
kerana memberikan aku kehidupan
kerana memberikan aku kekuatan
kerana memberikan aku kelemahan

Terima Kasih Teman
kerana membuatkan aku tahu
bahawa hidup ini perlukan kebijaksanaan
kerana membuatkan aku sedar
bahawa dunia ini memerlukan kasih sayang
kerana membuatkan aku insaf
bahawa alam ini juga punya hak seperti manusia
kerana membuatkan aku faham
bahawa cinta itu hanya untuk teman hakiki

Terima kasih Teman
kerana keranamu aku menjadi aku
kerana keranamu aku menjadi aku
kerana keranamu aku menjadi aku
benar kalammu
semuanya telah engkau sediakan
maka nikmat manakah lagi yang kami dustakan.

TERIMA KASIH TEMAN.
TERIMA KASIH.

S. Hana AK
Kuala Lumpur
2.22 Pm
8 June, 2011 (Selasa)

No comments:

Post a Comment