Sunday, June 20, 2010

Perkelahan di Sungai Samak Tanjung Malim, Perak

Wanita-wanita Idaman Malaya


Jejaka Sungai Samak


Tiga Jejaka Idaman Malaya


Aktiviti pertama sebelum program mandi manda


Wajah-wajah peserta jelajah sungai Samak 2010

Assalamualaikum wahai pengembara blog saya? semalam 19 hb Jun 2010, saya dan kawan-kawan sekerja saya yang lain meneruskan kehidupan di dunia ini dengan berkunjung ke sungai Samak yang terletak tidak jauh dari kolej kami. inilah kali pertama saya pergi dan saya sungguh teruja apabila melihat air sungainya yang mengalir dengan tenang. kami bertolak pada pukul 11 pagi dengan motosikal dan sampai di sana setengah jam kemudian. mencari tempat yang sesuai untuk melakukan kerja-kerja memanggang. sungguh seronok sekali. masa mereka masak tu, saya pula mandi manda di sungai. lepas makan apalagi kami mandi lah semua. siap mengambil gambar lagi dan apa yang anda semua lihat di atas itu adalah gambarnya. perkelahan kami berakhir pada pukul 3. kemudian pukul 5 pula saya dan rakan serumah saya pergi ke pasar malam. hmm, salam....Hanako

No comments:

Post a Comment