Saturday, June 5, 2010

Diari kehidupan 52

Bismillahirahmanirahim
5 Jun 2010 ( Sabtu )

Assalamualaikum
salam semua. apa khabar pengembara blog saya.sudahkah anda langsaikan tugas anda hari ini? ataupun tinggal di rumah bersama-sama keluarga? baguslah kalau begitu. hmm, hari ini saya tak kerja pun. duduk di rumah sahaja, tak ke mana-mana.

sebenarnya hari ini ada pasar malam di pekan tapi saya tak pergi pun.petang tadi sekitar jam 5 saya turun ke bawah untuk menonton tv. rancangannya muzik-muzik. jam 6 balik ke rumah. tak ada benda yang nak dibuat, jadi cuci kain, melayari internet dan membaca buku sudah menjadi rempah ratus dalam kehidupan saya seharian. opps, dan menulis juga.

baiklah pengembara blog saya,sampai sini saja diari kehidupan saya hari ini. sampai jumpa lagi. salam untuk diri dan anda semua. salam.....Hanako

No comments:

Post a Comment