Friday, April 23, 2010

Diari Kehidupan 45

Bismillahirahmanirrahim
23 April 2010

Assalamualaikum
hai, pengembara blog saya? macam mana hari ini? harap kehidupan anda semua bertambah baik dari sebelum-sebelumnya. tentu anda dah agak apa yang akan saya kongsikan kepada anda semua. apa lagi kalau bukan kehidupan saya pada hari ini.

hari ini, selesai sudah perjuangan saya yang pertama. apa dia? teka...gapo dio? yelah, apalagi kalau bukan peperiksaan Sejarah Malaysia 1900-kini yang bertempat di TMNU 6 pada pukul 3 petang tadi. tak usahlah cerita lebih lanjut lagi pasal itu kerana yang pasti kertas ini dah terkeluar dari rutin harian saya.

tinggal lima kertas lagi saya nak habiskan. emmm, perjuangan sebenarnya belum selesai. walaupun dah habis peperiksaan nanti tetapi saya rasa ia belum selesai selagi keputusannya tak keluar. di situlah macam-macam perasaan ada. gembira, sedih dan kecewa akan mengintai diri ini. di mana saya berada pada ketika itu, biarlah Allah sahaja yang mengetahuinya.

pagi tadi rasa nak tidur saja. takut, bersemangat kedua-duanya bercampur dalam hati ini. takut untuk menghadapi peperiksaan tetapi dalam masa yang sama bersemangat untuk menempuh peperiksaan. hmm, rasanya tak sabar nak habiskan kertas-kertas ini semua. kepada anda semua, saya mohon doa anda agar saya berjaya menempuhnya. terima kasih. kepada mereka yang menjalani peperiksaan, saya doakan agar anda semua berjaya dalam menempuhnya.

baiklah, sampai sini sahaja diari saya pada hari ini. sampai jumpa lagi di lain waktu. salam buat anda dan diri sendiri. salam...Hanako

No comments:

Post a Comment