Thursday, November 24, 2016

Salam Semua


Bismillahirahmanirrahim

Assalamualaikum sahabat semua. Apa khabar kalian di sana. Agak lama juga saya tak jengguk blog saya ini. Tapi, saya tak pernah lupa pada blog BULAN DAN BINTANG ini. Insya Allah, kalau ada idea lagi saya akan postkan di sini. Sekarang cuti sekolah, jadi saya akan balik ke kampung selama sebulan. Negeri Sabah Di Bawah Bayu. Doakan perjalanan saya. 

Terima kasih kepada mereka yang selalu jengguk blog ini dari jauh. Walau kita tak pernah bertemu tapi ketahuilah, saya sentiasa menghargai kalian semua. Kita adalah sahabat, sahabat di alam maya. Jangan pernah berhenti mencari sesuatu yang luar biasa di blog ini ya. Insya Allah, bila tiba masa yang sesuai saya akan kembali lagi. Kembali seperti dulu. Berbloging.

Baiklah, sahabat semua, sampai jumpa lagi. salam...Sujana Kondorid

No comments:

Post a Comment