Monday, October 24, 2011

Misteri Keajaiban Dunia


# Buku yang saya sedang baca sekarang. Berusaha menghabiskannya walaupun terdapat banyak istilah sains di dalamnya. Tapi disebabkan perasaan inkuiri tentang keanehan dunia maka saya berusaha memahami makna istilah-istilah sains tersebut. Buat masa ini saya berada di fasa akhir pembacaan dan Insya Allah, tidak lama lagi (mungkin beberapa jam) saya dapat menghabiskannya. Insya Allah...

# Sebenarnya Buku ini saya pinjam dari kawan serumah. Jadi habis sahaja saya mengkhatamkannya, saya wajib memulangkannya.

# Apa yang saya boleh katakan di sini, jika anda membaca, memahami, dan menghayatinya pasti anda akan berasa satu perasaan luar biasa yang lahir dari hati nurani. Saya sudah merasakannya dan akan merasakannya sekali lagi.

# Juga dapat menambahkan Pengetahuan kita tentang susuatu benda atau perkara yang kita tidak tahu selama ini.

# Bacalah, jika anda mahu membacanya...

No comments:

Post a Comment